7 ایده کم هزینه برای طراحی دکوراسیون فروشگاه 

۷ ایده کم هزینه برای طراحی دکوراسیون فروشگاه

7 ایده کم هزینه برای طراحی دکوراسیون فروشگاه

۷ ایده کم هزینه برای طراحی دکوراسیون فروشگاه

هنگامی که جولی اوون در سال 2008 کوکوبولو اینتریرورز را خریداری کرد ، شروع به اضافه کردن موارد معاصر بیشتری به فروشگاه Armonk ، نیویورک کرد. اما با فقط 3000 فوت مربع ، او تلاش کرد تا بفهمد که وسایل گسترده مبلمان ، وسایل روشنایی و لوازم جانبی را کجا قرار دهد. راه حل او: ایجاد بخشهایی در داخل مغازه و ترتیب مبلمان به روشی كه مشتریان در خانه تصور می كنند ، استفاده از كتابخانه های كم و صفحه های تاشو به عنوان جداكننده.

همانطور که اوون کشف کرد ، استفاده حداکثر از یک فروشگاه خرده فروشی کوچک به معنای استراتژیک بودن در مورد نحوه طراحی فضا و سازماندهی کالاهای خود است. در اینجا هفت روش ساده و مقرون به صرفه دیگر برای به حداکثر رساندن فضای خرده فروشی کوچک وجود دارد:

1. دیوار را نقاشی کنید.

رنگ آمیزی یک دیوار به رنگ پررنگ یک روش مقرون به صرفه و موثر است که علاوه بر ادویه دادن به فضا ، باعث بزرگتر نشان دادن فضا نیز می شود. لیبی لنگدون ، کارشناس طراحی HGTV و نویسنده کتاب راه حل های کوچک فضایی لیبی لنگدون (Knack، 2009) ، می گوید: یک دیوار پررنگ و رنگی توهم عقب نشینی در فضا را ایجاد می کند. قرار دادن پارچه یا کاغذ دیواری چاپی رنگارنگ روی یکی از دیوارهایتان روش دیگری برای دستیابی به همان اثر است ، در حالی که بافت ها و الگوهای چشم نوازی را به فروشگاه خود اضافه می کنید.

 

2. جلوه هایی مانند پنجره ایجاد کنید.

ویندوز می تواند فضای کوچکی را باز کند و بزرگتر به نظر برسد. در Poppyseeds ، یک دکوراسیون قدیمی و فروشگاه لوازم جانبی مد در استن وود ، واشنگتن ، صاحبان فضای پنجره ها را به دیوارهای جدا کننده دو اتاق کوچک برش دادند تا احساس هوای بیشتری ایجاد کند. در یک اتاق دیگر ، مالک مشترک Marybeth Sande پانل های سفید را از طریق یک دیوار کامل قرار داد و توهم پنجره ها را ایجاد کرد. لنگدون می گوید ، آویختن پرده به دور آینه های بلند و لاغر روش دیگری برای ایجاد جلوه پنجره است. "این یک توهم از نور و حرکت بیشتر در یک فضای کوچک است."

3. عمودی فکر کنید.

جری بیرنباخ ، مشاور برنامه ریزی فروشگاه در سامرز ، نیویورک می گوید ، نمایش موارد در سطوح مختلف فضا را به حداکثر می رساند و از نظر بصری برای مشتریان جذاب است. آویز قفسه بندی در سطوح مختلف ساده ترین راه برای دستیابی به این اثر است. لنگدون می گوید ، شما همچنین می توانید پرده ها و سایر موارد را از سقف تا کف نصب کنید تا چشم را به سمت بالا بکشید و حس فضای بزرگتری را ایجاد کنید.

 

طراحی دکوراسیون فروشگاه

 

4- از نگاهی بهم ریخته و پرهیز کنید.

اوون موفق شد کالاهای بیشتری اضافه کند اما با استفاده از رنگ های خنثی مانند عاج و خاکستری برای مبلمان و وسایل بزرگتر از ظاهر نامرتب جلوگیری کند. او سپس فضا را با وسایل کوچکتر با رنگ روشن مانند گلدان و بالش برجسته کرد. او همچنین اطمینان می دهد که کالاهای خود را خیلی نزدیک به هم شلوغ نکند. او می گوید: "ما سعی می کنیم زیبا به نظر برسد و فضای کمی به آن بدهیم."

5. فراتر از قفسه بندی حرکت کنید.

قفسه بندی می تواند یک روش بسیار موثر برای استفاده بیشتر از فضای دیوار شما باشد ، اما همچنین می توانید روش های خلاقانه و صرفه جویی در فضا برای نمایش محصولات را پیدا کنید. لانگدون به جای یک تخته کف بزرگ برای جواهرات و سایر وسایل کوچک ، خرید یک تابلوی نقاشی قدیمی را در یک قاب آراسته و کشش بوم را در پارچه توصیه می کند تا یک تخته چوب پنبه غول پیکر برای سنجاق محصولات ایجاد کند. در دانه های خشخاش ، حوله های چای بر روی تخته ای از آهن فرفورژه عتیقه که به دیواره نصب شده است ، نمایش داده می شوند. سر صفحه فضای کمی را اشغال می کند و به فروشگاه شخصیت می بخشد.

 

6. از قفسه های کتاب باز به عنوان تقسیم کننده استفاده کنید.

تقسیم بندی قسمت های یک مغازه کوچک چالش برانگیز است ، اما قفسه های کتاب بلند و باز می تواند یک روش موثر برای تقسیم فضا و همچنین نمایش محصولات و ایجاد حس و حال هوا باشد. قفسه های کتاب باز نیز انعطاف پذیر هستند و به شما امکان می دهند هم طرح و هم کالاها را به راحتی تغییر دهید.

7. فضای خود را به روش های مختلف روشن کنید.

نورپردازی در هر مغازه خرده فروشی مهم است ، اما به خصوص در محله های کم اهمیت بسیار مهم است. لنگدون می گوید ، اگر گوشه ای از فروشگاه شما به خوبی روشن نباشد ، آن متر مربع همان اندازه گمشده است. وی توصیه می کند از ترکیبی از چراغ های راهنما ، لامپ ها ، قلاب های متحرک و چراغ های تصویر استفاده کنید. این مخلوط نه تنها اطمینان حاصل می کند که کل فضای شما به خوبی روشن شده است ، بلکه باعث ایجاد جذابیت و تنوع می شود. او می گوید: "چراغ های تصویر شگفت انگیز هستند. آنها درخشش فوق العاده ای می بخشند." "به لایه های نور فکر کنید."